Công ty TNHH TM & SX Minh Thắng Vina cần tuyển tại Bình Định :
+Nhân viên phân phối
- Hiểu rõ thuộc tính, giá trị, ưu điểm của sản phẩm công ty cung cấp.
- Lập kế hoạch cá nhân làm việc hàng ngày với các tuyến làm việc và khách hàng tiềm năng
- Tiếp xúc khách hàng, chào bán, giao hàng, quản lý công nợ và giải quyết các nhu cầu khách hàng
- Xây dựng chăm sóc khách hàng thường xuyên
- Báo cáo công việc định kỳ hàng theo quy định
* Làm việc ngoài thị trường
* Mức kinh nghiệm: 0-1 năm kinh nghiệm
* Kinh nghiệm/Kỹ năng chi tiết:
- Có sự ham thích công việc kinh doanh
- Nhiệt tình, năng động, chịu khó.
- Kỹ năng giao tiếp tốt
- Trung thực
- Khả năng làm việc độc lập cao.
+Nhân viên phân phối
- Hiểu rõ thuộc tính, giá trị, ưu điểm của sản phẩm công ty cung cấp.
- Lập kế hoạch cá nhân làm việc hàng ngày với các tuyến làm việc và khách hàng tiềm năng
- Tiếp xúc khách hàng, chào bán, giao hàng, quản lý công nợ và giải quyết các nhu cầu khách hàng
- Xây dựng chăm sóc khách hàng thường xuyên
- Báo cáo công việc định kỳ hàng theo quy định
* Làm việc ngoài thị trường
* Mức kinh nghiệm: 0-1 năm kinh nghiệm
* Kinh nghiệm/Kỹ năng chi tiết:
- Có sự ham thích công việc kinh doanh
- Nhiệt tình, năng động, chịu khó.
- Kỹ năng giao tiếp tốt
- Trung thực
- Khả năng làm việc độc lập cao.
- Trình độ học vấn: Cao đẳng
- Mức kinh nghiệm: 1-2 năm kinh nghiệm
- Loại công việc: Toàn thời gian cố định
- Tuổi: Trên 23
- Giới tính: Nam/Nữ
- Liên hệ : minhthangvina@gmail.com - 0905163044 đến hết 19/06/2015
AVANI Quy Nhon Resort & Spa cần tuyển :
+Pastry Chef
Dercriptions:
1. Manage Pastry operation
- Oversee pastry kitchen staff to ensure the company rules and regulations are complied accordingly.
- Ordering supplies
- Producing baked items making sure of the freshness, quality, and originality in a creative and market oriented manner. The timely producing is an important requirement.
- Decorating and plating various pastries and desserts
- Develop pastry menu for daily serving and in occasion of events
- Keeping the kitchen organized
- Controlling the strictly compliance with food handling and hygiene at work
2. Training
Pegasus requires the Pastry Chef involve in various training activities, it may includes:
- Develop programs and provide continuous training for staff.
- Attend to pastry related courses as a lecturer and provide necessary assessments.
1. Manage Pastry operation
- Oversee pastry kitchen staff to ensure the company rules and regulations are complied accordingly.
- Ordering supplies
- Producing baked items making sure of the freshness, quality, and originality in a creative and market oriented manner. The timely producing is an important requirement.
- Decorating and plating various pastries and desserts
- Develop pastry menu for daily serving and in occasion of events
- Keeping the kitchen organized
- Controlling the strictly compliance with food handling and hygiene at work
2. Training
Pegasus requires the Pastry Chef involve in various training activities, it may includes:
- Develop programs and provide continuous training for staff.
- Attend to pastry related courses as a lecturer and provide necessary assessments.
Requirements:
- High level of culinary ability and creativity
- Attention to details
- Customer service
- Good health
- Presentation
- Strong character and leadership
- 5 years experience as pastry chef in high class concepts
- High level of culinary ability and creativity
- Attention to details
- Customer service
- Good health
- Presentation
- Strong character and leadership
- 5 years experience as pastry chef in high class concepts
+Laundry Attendant
Mô tả công việc:
- Buổi sáng nhận bàn giao đồ giặt (ca đêm) (nếu có)
- Kiểm tra nhận đồ giặt của khách giao từ các nhân viên làm phòng
- Nhận đồ giặt dơ của khách + drap + khăn của phòng
- Kiểm đếm đầy đủ số lượng mà nhân viên làm phòng đã giao
- Khi tiến hành giặt đồ cho khách, phải kiểm tra chất liệu vải xem có phù hợp với việc giặt tẩy hay có bị rách để kịp thời báo cho khách.
- Nhận đồ giặt dơ từ nhân viên làm phòng , và giao khăn + drap cho nhà giặt, kiểm đếm đầy đủ số lượng giao cho nhà giặt .
- Trả đồ giặt sạch cho nhân viên làm phòng, khi giao phải kiểm đầy đủ số lượng và cho nhân viên làm phòng ký nhận đầy đủ vào sổ .
- Dọn dẹp làm vệ sinh sạch sẽ khu vực giặt ủi.
Quyền lợi:
- Được hưởng các chế độ theo Luật định Việt Nam
- Mức lương hấp dẫn
- Được đào tạo và làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp với nhiều cơ hội thăng tiến
- Buổi sáng nhận bàn giao đồ giặt (ca đêm) (nếu có)
- Kiểm tra nhận đồ giặt của khách giao từ các nhân viên làm phòng
- Nhận đồ giặt dơ của khách + drap + khăn của phòng
- Kiểm đếm đầy đủ số lượng mà nhân viên làm phòng đã giao
- Khi tiến hành giặt đồ cho khách, phải kiểm tra chất liệu vải xem có phù hợp với việc giặt tẩy hay có bị rách để kịp thời báo cho khách.
- Nhận đồ giặt dơ từ nhân viên làm phòng , và giao khăn + drap cho nhà giặt, kiểm đếm đầy đủ số lượng giao cho nhà giặt .
- Trả đồ giặt sạch cho nhân viên làm phòng, khi giao phải kiểm đầy đủ số lượng và cho nhân viên làm phòng ký nhận đầy đủ vào sổ .
- Dọn dẹp làm vệ sinh sạch sẽ khu vực giặt ủi.
Quyền lợi:
- Được hưởng các chế độ theo Luật định Việt Nam
- Mức lương hấp dẫn
- Được đào tạo và làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp với nhiều cơ hội thăng tiến
Yêu cầu:
- Số năm kinh nghiệm: 1 năm
-Yêu cầu bằng cấp: Trung học
- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
- Yêu cầu độ tuổi: Không yêu cầu
Hồ sơ bao gồm:
- Đơn xin việc, sơ yếu lý lịch, bản sao HKTT, CMND văn bằng
- Số năm kinh nghiệm: 1 năm
-Yêu cầu bằng cấp: Trung học
- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
- Yêu cầu độ tuổi: Không yêu cầu
Hồ sơ bao gồm:
- Đơn xin việc, sơ yếu lý lịch, bản sao HKTT, CMND văn bằng
+Night Manager
Job Description:
Being responsible for the smooth operation of the Front Office department during night shift; acting as the management's representative for the Hotel to ensure guest satisfaction;
- Assisting the Front Office Manager with all aspects of department operations, ensure the Hotel's standard and procedures;
- Ensuring that all staff in the shift always act in a courteous, safe and efficient manner, in accordance with the Hotel's policies and procedures, and ensure that high level of service are maintained.
- Other details will be discussed in the interview.
Yêu cầu chung:
- Good speaking and writing in English skills;
- Bachelor's degree or diploma in Hotel management or Business Administration preferred;
- At least one year of working experience as Duty Manager / Night Manager in a 4-5 stars hotel;
- Proficient in Microsoft Office usage;
- Local candidates are preferable.
Being responsible for the smooth operation of the Front Office department during night shift; acting as the management's representative for the Hotel to ensure guest satisfaction;
- Assisting the Front Office Manager with all aspects of department operations, ensure the Hotel's standard and procedures;
- Ensuring that all staff in the shift always act in a courteous, safe and efficient manner, in accordance with the Hotel's policies and procedures, and ensure that high level of service are maintained.
- Other details will be discussed in the interview.
Yêu cầu chung:
- Good speaking and writing in English skills;
- Bachelor's degree or diploma in Hotel management or Business Administration preferred;
- At least one year of working experience as Duty Manager / Night Manager in a 4-5 stars hotel;
- Proficient in Microsoft Office usage;
- Local candidates are preferable.
+Driver
Mô tả công việc:
- Lái xe theo sự phân công và quản lý sử dụng xe được giao.
- Sức khỏe tốt, yêu thích công việc và làm việc có trách nhiệm
- Thường xuyên làm vệ sinh xe, đảm bảo xe luôn sạch sẽ
- Lập kế hoạch bảo trì, bảo dưỡng định kỳ xe ô tô được giao, tổ chức thực hiện theo kế hoạch được duyệt.
- Các công việc khác liên quan khi có yêu cầu
Yêu cầu:
- Có kinh nghiệm cho vị trí tương đương tại khách sạn, resort 3 - 5 sao
- Yêu cầu giới tính: Nam
- Yêu cầu độ tuổi: 30-39 tuổi
Quyền lợi được hưởng:
- Theo quy định của luật Lao động
- Theo quy định của công ty
Hồ sơ bao gồm:
- SYLL có xác nhận của địa phương
- Sổ hộ khẩu, CMT nhân dân
- Bằng cấp
- Lái xe theo sự phân công và quản lý sử dụng xe được giao.
- Sức khỏe tốt, yêu thích công việc và làm việc có trách nhiệm
- Thường xuyên làm vệ sinh xe, đảm bảo xe luôn sạch sẽ
- Lập kế hoạch bảo trì, bảo dưỡng định kỳ xe ô tô được giao, tổ chức thực hiện theo kế hoạch được duyệt.
- Các công việc khác liên quan khi có yêu cầu
Yêu cầu:
- Có kinh nghiệm cho vị trí tương đương tại khách sạn, resort 3 - 5 sao
- Yêu cầu giới tính: Nam
- Yêu cầu độ tuổi: 30-39 tuổi
Quyền lợi được hưởng:
- Theo quy định của luật Lao động
- Theo quy định của công ty
Hồ sơ bao gồm:
- SYLL có xác nhận của địa phương
- Sổ hộ khẩu, CMT nhân dân
- Bằng cấp
+Beach Attendant
DUTIES AND RESPONSIBILITIES:
- Serve as beach club opener. Make sure to prepare all necessary things needed before the activity of the guest.
- Make sure you have enough dry towels and cold towels during the day. Washing must be done necessarily, especially mask and snorkels, kayaks, sailing boats etc.
- Make sure to double check and do final checking of the equipment before letting the guests use them. Ensure safety before anything else. Guests who wanted to do kayaking, snorkeling or sailing must be properly briefed where the shallow area or reefs are, stronger winds in certain areas, sea condition, wind speed/wind direction and other important information. The most important is to ask them if they know how to operate the equipment, if not, to guide them.
- Render assistance to guest at all times especially when problems occur like when the sailboat / kayaks are capsized.
- During busy period, everyone is required to serve as a beach closer and opener. Make sure to check at the end of the day that all equipment is cleaned / rinsed with fresh water and stored properly.
- Attend regular department morning meetings or briefings at the beach hut. Report in the meeting all updates pertaining to your job and other important information that will help our guest service better.
- Regularly replace and replenish used / soiled towels and bring it to the laundry for washing.
- On rotation basis, you are also required to be in the island as on call guide hand or assist your immediate supervisor/manager in case of emergency situation.
- Make sure to offer cold towels and refreshment after the activity.
- To greet guest in friendly and helpful manner, by using guest’s name at all times.
- Make sure to offer life jacket always and accompany them during sailing especially during the day when winds are strong.
- Be a willing team worker at all times.
- Keep abreast of all company policies and code of conduct by reading and understanding all guidelines issued pertaining to such matters; and performing such duties and functions as specified in the guidelines.
- Serve as beach club opener. Make sure to prepare all necessary things needed before the activity of the guest.
- Make sure you have enough dry towels and cold towels during the day. Washing must be done necessarily, especially mask and snorkels, kayaks, sailing boats etc.
- Make sure to double check and do final checking of the equipment before letting the guests use them. Ensure safety before anything else. Guests who wanted to do kayaking, snorkeling or sailing must be properly briefed where the shallow area or reefs are, stronger winds in certain areas, sea condition, wind speed/wind direction and other important information. The most important is to ask them if they know how to operate the equipment, if not, to guide them.
- Render assistance to guest at all times especially when problems occur like when the sailboat / kayaks are capsized.
- During busy period, everyone is required to serve as a beach closer and opener. Make sure to check at the end of the day that all equipment is cleaned / rinsed with fresh water and stored properly.
- Attend regular department morning meetings or briefings at the beach hut. Report in the meeting all updates pertaining to your job and other important information that will help our guest service better.
- Regularly replace and replenish used / soiled towels and bring it to the laundry for washing.
- On rotation basis, you are also required to be in the island as on call guide hand or assist your immediate supervisor/manager in case of emergency situation.
- Make sure to offer cold towels and refreshment after the activity.
- To greet guest in friendly and helpful manner, by using guest’s name at all times.
- Make sure to offer life jacket always and accompany them during sailing especially during the day when winds are strong.
- Be a willing team worker at all times.
- Keep abreast of all company policies and code of conduct by reading and understanding all guidelines issued pertaining to such matters; and performing such duties and functions as specified in the guidelines.
+Electrician
Mô tả công việc:
- Bảo trì điện
- ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm
Yêu cầu:
- Có 1 năm kinh nghiệm ở vịt rí tương đương
- Yêu cầu bằng cấp: Trung cấp
- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
- Yêu cầu độ tuổi: Không yêu cầu
- Bảo trì điện
- ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm
Yêu cầu:
- Có 1 năm kinh nghiệm ở vịt rí tương đương
- Yêu cầu bằng cấp: Trung cấp
- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
- Yêu cầu độ tuổi: Không yêu cầu
Quyền lợi:
- Được hưởng các chế độ theo Luật định Việt Nam
- Mức lương hấp dẫn
- Được đào tạo và làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp với nhiều cơ hội thăng tiến
Hồ sơ bao gồm:
- SYLL
- Giấy KSK
- 4 ảnh 4x6
- Bằng cấp liên quan
- Được hưởng các chế độ theo Luật định Việt Nam
- Mức lương hấp dẫn
- Được đào tạo và làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp với nhiều cơ hội thăng tiến
Hồ sơ bao gồm:
- SYLL
- Giấy KSK
- 4 ảnh 4x6
- Bằng cấp liên quan
+Waiter/waitress
Mô tả công việc:
- Kinh nghiệm phục vụ trong nhà hàng, khách sạn tiêu chuẩn 4-5 sao
- Nhanh nhẹn, chăm chỉ và trách nhiệm với công việc
- Chấp nhận làm việc theo ca.
Yêu cầu khác:
- Tiếng anh giao tiếp
- Chăm chỉ, cần cù, ham học hỏi, năng động nhiệt tình có trách nhiệm trong công việc.
- Ưu tiên những ứng viên đã làm trong môi trường nhà hàng, khách sạn.
- Kinh nghiệm phục vụ trong nhà hàng, khách sạn tiêu chuẩn 4-5 sao
- Nhanh nhẹn, chăm chỉ và trách nhiệm với công việc
- Chấp nhận làm việc theo ca.
Yêu cầu khác:
- Tiếng anh giao tiếp
- Chăm chỉ, cần cù, ham học hỏi, năng động nhiệt tình có trách nhiệm trong công việc.
- Ưu tiên những ứng viên đã làm trong môi trường nhà hàng, khách sạn.
Quyền lợi:
- Được hưởng các chế độ theo Luật định Việt Nam
- Mức lương hấp dẫn
- Được đào tạo và làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp với nhiều cơ hội thăng tiến
- Được hưởng các chế độ theo Luật định Việt Nam
- Mức lương hấp dẫn
- Được đào tạo và làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp với nhiều cơ hội thăng tiến
+Front Desk Agent
Main duties:
• Promotes the hotel's range of services in order to increase sales
• Applies and actively supports the hotel's pricing policy in order to increase REVPAR
• Promotes the brand and/or Group loyalty programme, adapting the sales pitch to suit the guest's needs
• Encourages synergy within the marketplace by applying the inter-hotel coordination policy.
Management and administration
• Respects the procedures governing invoicing and cash operations
• Manages the cash under his/her responsibility
• May be asked to prepare and send reminder invoices to debtors
• Ensures that the workplace remains clean and tidy
• Knows and applies the hotel's security regulations (in case of fire etc)
• Ensures the safety of people and property
• Respects the hotel's commitments to the "Environment Charter" (saving energy, recycling, sorting waste etc)
Education / Professional experience
• Vocational diploma or degree in hospitality - food & beverage and/or anyone eager to work in the sector regardless of their educational background, pending validation of their skills
• Computer literate (Windows environment)
• Fluent in the national language, business English
Skills / Qualities
• Good interpersonal skills, guest oriented and service minded
• Team spirit
• Good listening skills and ability to anticipate
• Good presentation and confident speaking skills
• Dynamic
• Sales oriented
• Copes well under pressure
• Strong sense of ethics
• Autonomous and sense of responsibility
+Night Audit
Mô tả công việc:
- Balance and audit for accuracy room revenue, food and beverage revenue and telephone revenue; assist in the preparation of all reports relevant to daily revenues.
- Balance and audit for accuracy all room and tax charges, cashier's reports, and guest and house accounts.
- Complete and transmit daily management and accounting reports and supporting documents; prepare customer tracking report, market segmentation report, food and beverage revenue report, and other auditing report necessary to ensure the accurate accounting of hotel revenues and expenses.
- Promote team work and quality service through daily communications and coordination with other departments.
Yêu cầu:
- One year of income audit experience
- Knowledge of Opera System
- Willing to work permanent night shift.
- Balance and audit for accuracy room revenue, food and beverage revenue and telephone revenue; assist in the preparation of all reports relevant to daily revenues.
- Balance and audit for accuracy all room and tax charges, cashier's reports, and guest and house accounts.
- Complete and transmit daily management and accounting reports and supporting documents; prepare customer tracking report, market segmentation report, food and beverage revenue report, and other auditing report necessary to ensure the accurate accounting of hotel revenues and expenses.
- Promote team work and quality service through daily communications and coordination with other departments.
Yêu cầu:
- One year of income audit experience
- Knowledge of Opera System
- Willing to work permanent night shift.
+Local Sales
Job Description:
• Answer local and international clients travel requests accuratly.
• Ensure that the sales procedure is fully and effectively performed: understand the request, suggest a travel design matching the expectation, generate an accurate quotation follow up with the clients and proceed bookings.
• Ensure the above sales steps are always updated in the internal system.
• Constantly update own knowledge of the company’s range of products, tours, as well as prefered partners to be able to offer them to the clients adequatly.
• Report sales figures and market trends.
• Participate to inspections
• Customer complaints handling and reporting.
Job Requirement:
• Average of 2 years prior travel or sales experience preferred
• Knowledge of computer reservation programs
• Fluent English
• Strong domestic and basic international leisure travel knowledge
• Effective oral and written communication skills
• Assist clients in their travel design
• Achieve sales goals , objectives and reports within deadlines
• Ability to achieve business development
• Self motivated and highly organized
• Answer local and international clients travel requests accuratly.
• Ensure that the sales procedure is fully and effectively performed: understand the request, suggest a travel design matching the expectation, generate an accurate quotation follow up with the clients and proceed bookings.
• Ensure the above sales steps are always updated in the internal system.
• Constantly update own knowledge of the company’s range of products, tours, as well as prefered partners to be able to offer them to the clients adequatly.
• Report sales figures and market trends.
• Participate to inspections
• Customer complaints handling and reporting.
Job Requirement:
• Average of 2 years prior travel or sales experience preferred
• Knowledge of computer reservation programs
• Fluent English
• Strong domestic and basic international leisure travel knowledge
• Effective oral and written communication skills
• Assist clients in their travel design
• Achieve sales goals , objectives and reports within deadlines
• Ability to achieve business development
• Self motivated and highly organized
+Stewarding
- Hỗ trợ Trưởng BP trong việc quản lý và điều phối nhân sự, các trang thiết bị vật dụng và chịu trách nhiệm về chất lượng vệ sinh các trang thiết bị liên quan đến Steward.
* NỘI DUNG CÔNG VIỆC
- Quản lý điều hành công việc và nhân sự trong Bộ phận, theo dõi sát sao để phát hiện và kịp thời xử lý sự cố.
- Tham gia hướng dẫn nhân viên cấp dưới về quy trình và thao tác để hoàn thành công việc tốt nhất.
- Quản lý và bảo quản vật dụng, trang thiết bị để sử dụng phục vụ cho tiệc trong phạm vi Bộ phận.
- Quản lý và bảo quản kho chứa vật dụng.
- Cung ứng vật dụng cho các Bộ phận có nhu cầu và liên quan để phục vụ cho tiệc.
- Chỉ đạo và cùng nhân viên cấp dưới thu dọn chén đĩa về khu vực quy định, sau đó vệ sinh sạch sẽ, cất đặt gọn gàng.
- Kết hợp cùng Trưởng bộ phận kiểm soát chi phí của bộ phận.
- Kiểm kê vật dụng và báo cáo theo định kỳ cho Trưởng bộ phận, theo dõi hàng tồn và đề xuất mua bổ sung kịp thời.
- Tham mưu tư vấn các vấn đề thuộc lĩnh vực chuyên môn và hoàn thành các công việc khác do Ban Tổng quản lý và Trưởng bộ phận giao.
- Chi tiết hơn sẽ trao đổi trong buổi phỏng vấn
Yêu cầu công việc:
- Tuổi 26 - 45
- Ít nhất 3 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương tại các nhà hàng - khách sạn hoặc trung tâm hội nghị 4*, 5*.
- Am hiểu trang thiết bị sử dụng trong tiệc và các loại hóa chất làm sạch .
- Kiến thức tốt về an toàn - vệ sinh thực phẩm.
- Sử dụng thành thạo vi tính văn phòng.
- Giao tiếp được bằng tiếng Anh là một lợi thế.
- Tốt nghiệp tối thiểu trung học phổ thông.
- Giao tiếp tốt, tinh thần xây dựng, đoàn kết cao, chịu được áp lực lớn.
- Có kỹ năng quản lý điều hành, sáng tạo trong công việc.
- Đạo đức tốt, trung thực, có tính kỷ luật cao, đặt quyền lợi Công ty lên hàng đầu.
- Ngoại hình ưa nhìn
* NỘI DUNG CÔNG VIỆC
- Quản lý điều hành công việc và nhân sự trong Bộ phận, theo dõi sát sao để phát hiện và kịp thời xử lý sự cố.
- Tham gia hướng dẫn nhân viên cấp dưới về quy trình và thao tác để hoàn thành công việc tốt nhất.
- Quản lý và bảo quản vật dụng, trang thiết bị để sử dụng phục vụ cho tiệc trong phạm vi Bộ phận.
- Quản lý và bảo quản kho chứa vật dụng.
- Cung ứng vật dụng cho các Bộ phận có nhu cầu và liên quan để phục vụ cho tiệc.
- Chỉ đạo và cùng nhân viên cấp dưới thu dọn chén đĩa về khu vực quy định, sau đó vệ sinh sạch sẽ, cất đặt gọn gàng.
- Kết hợp cùng Trưởng bộ phận kiểm soát chi phí của bộ phận.
- Kiểm kê vật dụng và báo cáo theo định kỳ cho Trưởng bộ phận, theo dõi hàng tồn và đề xuất mua bổ sung kịp thời.
- Tham mưu tư vấn các vấn đề thuộc lĩnh vực chuyên môn và hoàn thành các công việc khác do Ban Tổng quản lý và Trưởng bộ phận giao.
- Chi tiết hơn sẽ trao đổi trong buổi phỏng vấn
Yêu cầu công việc:
- Tuổi 26 - 45
- Ít nhất 3 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương tại các nhà hàng - khách sạn hoặc trung tâm hội nghị 4*, 5*.
- Am hiểu trang thiết bị sử dụng trong tiệc và các loại hóa chất làm sạch .
- Kiến thức tốt về an toàn - vệ sinh thực phẩm.
- Sử dụng thành thạo vi tính văn phòng.
- Giao tiếp được bằng tiếng Anh là một lợi thế.
- Tốt nghiệp tối thiểu trung học phổ thông.
- Giao tiếp tốt, tinh thần xây dựng, đoàn kết cao, chịu được áp lực lớn.
- Có kỹ năng quản lý điều hành, sáng tạo trong công việc.
- Đạo đức tốt, trung thực, có tính kỷ luật cao, đặt quyền lợi Công ty lên hàng đầu.
- Ngoại hình ưa nhìn
+Pastry Commis/Baker
Key Areas of Responsibilities
Trách nhiệm chính
- Follows the supervisor to ensure high quality of food in taste and presentation, produced in a clean and safe environment.
Theo sau giám sát viên để đảm bảo chế biến thực phẩm trong một môi trường an toàn vệ sinh, đạt chất lượng cao với hương vị thơm ngon và bày trí hấp dẫn.
- Ensures a high level of kitchen sanitation and high hygiene levels.
Đảm bảo tiêu chuẩn vệ sinh bếp.
- Help to supervise the daily breakfast buffet.
Hỗ trợ giám sát bữa ăn sáng trong ngày.
- Keep an open communication between team members, other departments and superiors.
Duy trì giao tiếp cởi mở giữa các thành viên trong nhóm, các bộ phận khác và cấp trên.
- Ensures proper communication especially with the service team, keeping in mind the customers needs.
Luôn trao đổi thông tin, đặc biệt đối với nhân viên phục vụ, luôn quan tâm đến nhu cầu khách hàng.
- Participates in all kitchen training in order to develop.
Tham dự các lớp tập huấn trong bộ phận bếp để phát triển bản thân.
- Ensure punctuality, grooming and hygiene is at the highest level and of professional business standards.
- Đảm bảo đi làm đúng giờ, trang phục gọn gàng, hợp vệ sinh, và đúng tác phong chuyên nghiệp.
- Ensure high standards of food quality and presentation through proper following of the recipes and the recipe sheets.
Đảm bảo tiêu chuẩn chất lượng thực phẩm và cách bày trí thức ăn theo công thức món ăn.
- Helps to keep the food cost at established levels without compromising on quality with the guide lines set by the department head.
Hỗ trợ duy trì chi phí thực phẩm ở mức xác định mà không làm giảm chất lượng theo hướng dẫn của trưởng bộ phận.
Required knowledge/ Skills/ Job qualifications
Yêu cầu về kiến thức/ Kỹ năng/ Khả năng làm việc
- At least 4 years experience in a 5 star establishment.
Có ít nhất 4 năm kinh nghiệm làm việc tại các cơ sở đạt tiêu chuẩn 5 sao.
- Able to work flexible, long hours. Creative and open minded personality.
Có khả năng làm việc linh động về giờ giấc, sáng tạo và cởi mở.
- Able to converse in English.
Có khả năng nói tiếng anh
Trách nhiệm chính
- Follows the supervisor to ensure high quality of food in taste and presentation, produced in a clean and safe environment.
Theo sau giám sát viên để đảm bảo chế biến thực phẩm trong một môi trường an toàn vệ sinh, đạt chất lượng cao với hương vị thơm ngon và bày trí hấp dẫn.
- Ensures a high level of kitchen sanitation and high hygiene levels.
Đảm bảo tiêu chuẩn vệ sinh bếp.
- Help to supervise the daily breakfast buffet.
Hỗ trợ giám sát bữa ăn sáng trong ngày.
- Keep an open communication between team members, other departments and superiors.
Duy trì giao tiếp cởi mở giữa các thành viên trong nhóm, các bộ phận khác và cấp trên.
- Ensures proper communication especially with the service team, keeping in mind the customers needs.
Luôn trao đổi thông tin, đặc biệt đối với nhân viên phục vụ, luôn quan tâm đến nhu cầu khách hàng.
- Participates in all kitchen training in order to develop.
Tham dự các lớp tập huấn trong bộ phận bếp để phát triển bản thân.
- Ensure punctuality, grooming and hygiene is at the highest level and of professional business standards.
- Đảm bảo đi làm đúng giờ, trang phục gọn gàng, hợp vệ sinh, và đúng tác phong chuyên nghiệp.
- Ensure high standards of food quality and presentation through proper following of the recipes and the recipe sheets.
Đảm bảo tiêu chuẩn chất lượng thực phẩm và cách bày trí thức ăn theo công thức món ăn.
- Helps to keep the food cost at established levels without compromising on quality with the guide lines set by the department head.
Hỗ trợ duy trì chi phí thực phẩm ở mức xác định mà không làm giảm chất lượng theo hướng dẫn của trưởng bộ phận.
Required knowledge/ Skills/ Job qualifications
Yêu cầu về kiến thức/ Kỹ năng/ Khả năng làm việc
- At least 4 years experience in a 5 star establishment.
Có ít nhất 4 năm kinh nghiệm làm việc tại các cơ sở đạt tiêu chuẩn 5 sao.
- Able to work flexible, long hours. Creative and open minded personality.
Có khả năng làm việc linh động về giờ giấc, sáng tạo và cởi mở.
- Able to converse in English.
Có khả năng nói tiếng anh
+Executive Chef
Position summary:
To serve the needs of the business, our guests and our colleagues by leading the overall kitchen operations of the hotel.
Members of the Kitchen Department are responsible for ensuring that all visitors to the hotel are delighted by the quality, creativity and variety of our food and beverage offerings in every area of the hotel, and that F&B is regarded as a strong point of differentiation for the hotel in its local market.
The executive chef will train and manage kitchen personnel and supervise/coordinate all related culinary activities; estimate food consumption and requisition or purchase food; select and develop recipes; standardize production recipes to ensure consistent quality; establish presentation technique and quality standards; plan and price menus; ensure proper equipment operation/maintenance; and ensure proper safety and sanitation in kitchen. The executive chef may cook selected items or for select occasions. The executive chef may oversee special catering events and may also offer culinary instruction and/or demonstrate culinary techniques. The executive chef directly supervises kitchen personnel with responsibility for hiring, discipline, performance reviews and initiating pay increases. Typically reports to a food service director.
Qualifications:
• Vietnamese with Bachelor’s Degree/ High vocational Degree or related Culinary degree
• Minimum 2 years of industry and culinary management experience
• Previous experience with control food and labor cost, demonstration cooking, menu development, and pricing and development of culinary team preferred.
• Passion for leadership and teamwork
• Eyes for details to achieve operation excellence
• Excellence guest service skill
To serve the needs of the business, our guests and our colleagues by leading the overall kitchen operations of the hotel.
Members of the Kitchen Department are responsible for ensuring that all visitors to the hotel are delighted by the quality, creativity and variety of our food and beverage offerings in every area of the hotel, and that F&B is regarded as a strong point of differentiation for the hotel in its local market.
The executive chef will train and manage kitchen personnel and supervise/coordinate all related culinary activities; estimate food consumption and requisition or purchase food; select and develop recipes; standardize production recipes to ensure consistent quality; establish presentation technique and quality standards; plan and price menus; ensure proper equipment operation/maintenance; and ensure proper safety and sanitation in kitchen. The executive chef may cook selected items or for select occasions. The executive chef may oversee special catering events and may also offer culinary instruction and/or demonstrate culinary techniques. The executive chef directly supervises kitchen personnel with responsibility for hiring, discipline, performance reviews and initiating pay increases. Typically reports to a food service director.
Qualifications:
• Vietnamese with Bachelor’s Degree/ High vocational Degree or related Culinary degree
• Minimum 2 years of industry and culinary management experience
• Previous experience with control food and labor cost, demonstration cooking, menu development, and pricing and development of culinary team preferred.
• Passion for leadership and teamwork
• Eyes for details to achieve operation excellence
• Excellence guest service skill
+Spa Manager
Position summary:
You have the full accountability of managing an individual spa unit. Your position requires your commitment in achieving sustainable growth through analysis of business performance, associates performance, generate demand, develop and maintain mutually beneficial relationships with business partners, guests and employees. You will ensure that the spa is consistently operating to agreed standards, operates in maximum profitability and be committed to continually develop the spa associates.
Qualifications:
• Vietnamese with Bachelor Degree in related field or Hospitality Management
• Three years experience on a similar role in a 4-5 star spa
• In depth knowledge of spa therapy
• Excellent communication and leadership skills
You have the full accountability of managing an individual spa unit. Your position requires your commitment in achieving sustainable growth through analysis of business performance, associates performance, generate demand, develop and maintain mutually beneficial relationships with business partners, guests and employees. You will ensure that the spa is consistently operating to agreed standards, operates in maximum profitability and be committed to continually develop the spa associates.
Qualifications:
• Vietnamese with Bachelor Degree in related field or Hospitality Management
• Three years experience on a similar role in a 4-5 star spa
• In depth knowledge of spa therapy
• Excellent communication and leadership skills
+Restaurants Manager
Position summary:
You are to serve the needs of the business, guests and colleagues by leading the operations of All Day Dining, Pool & Beach area in such a way as to maximize customer satisfaction, associate performance and business results.
Your key duties and responsibilities are to ensure profitable operation, achieve departmental budget goals, accurately forecast business demands, work with management to develop & execute plans and actions for marketing of the outlet, identify training needs and develop and deliver the required training, ensure efficient scheduling of manning in the outlet, train managers and supervisors in effective coaching/ counseling/correct process of progressive discipline, execution associate performance review, ensure regular preventative maintenance execution, maintain outlet safety and sanitation standards and leading by example through a ‘hands on’ approach to motivate associates to excel.
You are to serve the needs of the business, guests and colleagues by leading the operations of All Day Dining, Pool & Beach area in such a way as to maximize customer satisfaction, associate performance and business results.
Your key duties and responsibilities are to ensure profitable operation, achieve departmental budget goals, accurately forecast business demands, work with management to develop & execute plans and actions for marketing of the outlet, identify training needs and develop and deliver the required training, ensure efficient scheduling of manning in the outlet, train managers and supervisors in effective coaching/ counseling/correct process of progressive discipline, execution associate performance review, ensure regular preventative maintenance execution, maintain outlet safety and sanitation standards and leading by example through a ‘hands on’ approach to motivate associates to excel.
Qualifications:
• College degree in Hotel Management or related field
• Previous experience in role of Food & Beverage/Restaurant operation leadership
• Passion for leadership and teamwork
• Eyes for details to achieve operation excellence
• Excellence guest service skill
• College degree in Hotel Management or related field
• Previous experience in role of Food & Beverage/Restaurant operation leadership
• Passion for leadership and teamwork
• Eyes for details to achieve operation excellence
• Excellence guest service skill
Hồ sơ dự tuyển xin gởi về : AVANI QUY NHƠN RESORT & SPA Bãi Dài – Ghềnh Ráng – Quy Nhơn – Bình Định Hoặc Email : tthoa@avanihotels.com SĐT: 056 3840 132 hoặc Di Động : 0917 467 463 ( Mrs. Thoa)
0 Nhận xét